Para siempre

2008-08-31 - 14:45:07 / Mellan himmel o jord
Hmm.. Idag blir det jobb mellan 16-23 ungefär.. är inventering och det brukar alltid ta riktigt lång tid.
För alla är trötta och seg räknade, speciellt jag. haha.
Nej men det brukar kunna vara rätt kul ibland med, även om det är segt.
Just nu håller jag på o lagar mat åt mamma och dricker cider :) Gott gott :)
Inte nyttigt men gott haha. Upptäckte att jag gått upp 2 kg :/ så nu blir de hårdträning när jag
märker att det går åt fel håll. eller så är det att jag fått mer muskler och mindre fett och därför gått uppåt
vet inte riktigt. Men men..

Nu har man ätit lite fiskgratäng med ris. gott :)

Make your body work
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: