The nature of life is chaos and confusion

2008-08-23 - 15:04:58 / Cissi möter världen
Jag vet ärligt talat inte vad som hände igår, för mkt av allt.
Åkte för första gången på ett år tror jag och besökte graven, fy fan säger jag bara
Landade i gräset, hyperventilerade, skrek, grät, sjöng och vaggades av regnet.
Ensam, mörkt, kallt, jobbigt och smärtsamt. Jag gör inte om det igen.
2 timmar av skuld, skam, förnekelse, smärta, sorg, förtvivlan, oförstående och ilska
Det funkade inte. Kunde inte se, prata eller överhuvudtaget andas.
Önskar jag hade förstått innan hur svag jag är, jag klarde det inte

Kom hem vid kvart i ett ungefär, drog av mig nina blöta kläder, la mig i sängen
och somnade. Vaknade vid 3, och senare vid 5. Ringde jobbet kvart i 10 och sjukanmälde mig
och sen somnade jag om igen. Mina ögon är svullna av gråten, jag mår illa, fryser
Har dragit ner persiennerna i mitt rum, vill inte gå ut härifrån.
Lame, jag vet.

Jag vill bli lycklig
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: