Trött, tröttare, tröttast

2008-08-09 - 11:13:41 / Cissi möter världen
Igår blev det filmkväll med Rorro, Rosén, Emma och Madde. Var trevligt, fast madde halv sov till och från och jag var totalt död och Andreas fick typ försöka för att överhuvudtaget sitta upp haha.
Kollade på Hancook den med Will Smith, den var faktiskt riktigt bra, kände inte till den innan men det blev bra även om det var ett litet väl smörigt slut för min smak.
Känns som att jag har varit vaken nu i 2 dygn med typ 4 timmars sömn och idag är semesterna slut och jag börjar jobbet igen. Ska jobba 12-19 idag, är seriöst rädd för att jag kommer somna under en rast eller köra på någon med trucken eller nåt. Är sjukt trött, seg, ont i kroppen och mår illa pga av att ja inte ätit något vettigt på typ 1 vecka.
När ja väl ätit är de nån macka, donken eller annat skräp. Så ska bli skönt med Mami hemma så ja kan äta lite vettig mat igen.
Måste röra på mig nu, ska cykla om en kvart och hitills har ja bara fått i mig frukosten. Så dags att börja.

Are you mad?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: