Uppdaterings lös

2008-08-11 - 21:20:39 / Cissi möter världen
Jag vet, var längsen jag uppdaterad här, eller ja inte idag om man säger så.
Igår kväll åkte jag till Rorro och Rosén och kollade film, blev vjuden på mat och myste lite
Först kollade vi på The Eye en halv skräckis, var rätt bra :) Sen kollade vi på Rorros favorit film, Blood in Blood out en amerikansk film från 70 talet och latinska gangster gäng i L.A. Den var grymt bra och intressant, men vi kollade på den sjukt sent så sov säkert bort 1 - 1,5 timmar av filmen, eller iallafall påstådd Andreas det. haha
Var riktigt skönt och avslappnat enda fram till att jag O andreas skulle gå sisådär 5 på morgonen, åkte o lämnade hans bil, köpte frukost till han och sen skulle vi till busshållsplatsen, varav jag fick kuta till den för o hinna med.
Dumma buss att vara tidig! Men men fick lite morgon promenad sen eftersom ja knallade hem från bussen.
Så var hemma lagom till halv 7. Inte sovit ett skit och skulle jobba om 8 timmar. Sov en stund för att sedan åka till jobbet.
Druckit 3 koppar kaffe och 2 energi drycker, smart! haha =)

Jobbar imorn med samma tid 14-19 Soft!
1 Kommentarer
emma

blood in blood out är från -93 ;)

2008-08-15 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: