auch

2008-08-17 - 11:55:34 / Orden från mig
Jag önskar att jag vore sådär orörd igen,
att jag var orörd och oanvänd..
Att jag aldrig träffat dig, du vackra. Att jag aldrig blivit lekt med.
Att jag hade varit osynlig från början och inte bara nu.
 Vad ska jag göra för att du ska se?
För att du någon gång skulle bry dig om någon mer än dig själv.
Jag önskar att jag aldrig känt dig...
Hatar att du alltid kommer titta på mig på det där sättet,
du klär av mig med blicken. Lämnar mig kall, naken och sårad.
Du fyller mig med vatten, med tårar. Du fyller mig med hat. Jag säger inte att jag inte gillar det.
 Säger bara att du kväver mig. Du stryper mig långsamt och njuter under tiden av att se mig lida.
Du kväver mig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: