Mkt på gång

2008-07-26 - 19:26:10 / Cissi möter världen
Hej hej.
Har jobbat så otroligt mkt nu på senaste tiden och de har varit bra väder så
har inte kän för att skriva och hålla de få läsare ja har vid liv vid min sida..
men nu ska ja ge ett litet försök.
Kom hem från jobbat, jobbade äckliga 9 timmar idag och ytterligare 6 timmar imorn.
Bra pengar men vill ut i solen och sola och bada!
jaja Ska inte klaga över att jag har ett jobb.

Imorn ska ja troligen träffa Marcus, ska bli kul :) <3
Nästan längtat lite.. tihi.

<3
1 Kommentarer
Michaela

Det är första gången som jag läser din blogg, men jag tycker absolut att du ska fortsätta skriva oavsett som det är 100 eller 1 som läser den. Vad jobbar/sommarjobbar du som?

2008-07-26 @ 20:04:58
URL: http://brunettenmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: