dålig update nu

2009-03-06 - 08:09:19 / Träning och kost
Igår blev de först skola, sen hem till mamma och äta goda köttbullar i brunsås o poatis
blev oxå tre chokald bitar, fy mig. men tänkte att ja ändå skulle träna såpass så kanske inte gjorde något.
Redan andra dagen på mitt kalorisnåla går de inge bra haha.. Men känner mig faktiskt bättre av att rkna o dona mig så känner mig bra! Tisdag nästa vecka är det vägning o då får vi se vad vågen står på om ja hunnit förändra något.
Testade aquafys igår och var faktiskt väldigt skönt, mkt jobba med mage, höft och armar. Kändes bra!
idag såg min morgon ut såhär...

05.50 Cissi slår upp ögonen o tänker har jag blivit träffad med betong (huvudvärk, huvudvärk)
05.55 Cissi skickar sms till lea o frågar blir det spinning idag?
05.57 Cissi får sms tillbaka - vi kör!
06.10 Cissi går på toa, slänger upp håret i en ponnytale
06.15 Cissi äter 1 dl yoghurt o 1 dl mjölk + ipren
06.25 Cissi får sms, -jag är på väg :)
06.30 Cissi får hämtning till ramdalen
06.45 Cissi börjar spinna, (huvudvärken borta och de här var sköt!)
07.26 Cissi är trött och ppinningen går mot sitt slut, yey
07.32 Cissi går sina 3km hem och är nöjd med dagens insats
08.08 Cissi lämnar datan och hoppar in i duschen
2 Kommentarer
Marcela

Jag gymmar i Stigtomta och simmar i Nyköping. Men ska börja gymma varannan torsdag i Nyköping okcså.

2009-03-06 @ 08:38:33
URL: http://mdiaz.blogg.se/
MOmo

Cissi! DU är inte rädd om din framtida hälsa! Kontakta läkare och Dietist istället, gör inga egna Matlistor, du kan skada dig för livet! Du kanske inte har den kroppsbyggnaden, att bli supersmal?

2009-03-07 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: