Det finns bara en av dig och det är du!

2010-04-19 - 10:14:58 / Cissi möter världen
Började min morgon med 40 min powerwalk tillsammans med min sambo
innan frukost, han var påväg till jobbet och jag följde bara med för att få lite frisk luft och motion.
Gick hem och började göra i ordning frukost, mådde sjukt illa men fick ner en smörgås med skinka och paprika.
Nu sitter jag och granskar lite olika PM. Blir inte klok på denna kurs.
Kvalitativ metodteori in my ass säger jag bara.
Vårat syfte med denna uppgift: Syftet med uppgiften är att du ska kunna identifiera och beskriva ett problemområde inom det vårdvetenskapliga ämnesområdet samt formulera ett tillhörande syfte.
Tycker det är jätte bra men tycker kursen ligger förtidigt i utbildningen. Skulle hellre ha denna kurs i termin 3 eller 4..
men men.. Är snart klar med första PMet iallafall så skönt :)
På onsdag har jag seminarium och imorn jobbar jag hela dagen.



1 år och 7 månader idag, älskar dig! <3
1 Kommentarer
Malin

Ja, det låter verkligen som kursen ligger lite tidigt. Men det gjorde det för oss också. Jättenyttigt inför uppsatsen dock! :)

2010-04-19 @ 14:22:59
URL: http://svartisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: