Ny vecka och nya prövningar

2010-04-06 - 11:01:42 / Mellan himmel o jord
Sov länge idag, för behövde det.
Idag står kritisk granskning på schemat och disken annars ska jag inte göra mkt
Ska ringa till jobbet dock och kolla om dom sparat undan några lådor åt mig än.
Snart flyttar vi!

Har varit dålig med att uppdatera under påskhelgen men har inte velat eller orkat faktiskt,
men påsken har varit bra, ätit på 3 olika ställen olika maträtter. Dock inte mkt påskmat vilket är skönt hehe.
men det var gott på alla ställen ändå. Skönt att slippa laga mat till och från.

Idag börjar jag på cambridge, för att rensa och för att må lite bättre och så.
Kanske skriver mer om det eller så skiter jag i det, vi får se.
Jag gör det för min skull och ingen annans.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: