Summer!

2011-06-04 - 09:50:34 / Mellan himmel o jord
Nästan 9 timmars sömn! Såå skönt!
Nu har jag fått i mig min frukost bestående av 2,5dl filmjölk med ca 1 näve naturella hasselnötter/cashewnötter blandat + lite tinade hallon. Mumsigt!
Ska göra en sallad, ta med mig honungsmelon och 1 banan ut och sen blir det bussen till Oxelösund.
För att sen gå bort mot stenvik/femöre och sola lite.
Bara jag, havet och solen <3 Kanske någon bok, annars blir det väl lite långtråkigt haha.


En varm sommardag förra året på femöre!
1 Kommentarer
A Meths

Så mysigt det låter med sol och värme samt en bra bok!

åh jag måste köpa en bra bok kom jag på nu.

9 timmars sömn låter inte helt fel heller, säger jag som fortfarande sitter vaken, utan tecken på att kunna somna.



Håller tummarna för att jag kan sova i solen senare.

KRam

2011-06-06 @ 03:21:05
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: