Tårar, hjälper dem?

2008-08-04 - 23:38:04 / Mellan himmel o jord
När jag var liten drog jag ner alla persijännerna i lägnheten, satte mig under bordet med ett täcke och en kudde.
Varför? Det åskade. Det åskar nu, inga blixtrar än, hoppas dom inte kommer för då kommer jag inte kunna sova alls.
Regnet gör mig ingenting, men är rädd. Verkligen rädd. Håll om mig "någon". Nu vet ajg bättre än att krypa under bord, sitta och gråta och skrika. För jag vet att tårar inte tar en någonstans, det hjälper sällan. Inte någonstans.
Önskar att de kunde hjälpa men det gör det inte, och ändå gråter man? hmm
Tänker på vad en jobbar kompis sa till mig för längsen, han sa att om man verkligen gillar någon, ska man bevisa om och om igen för den personen att man är värd han/henne, man ska försöka allt man har för att få någon.
jag vet att han pratade mkt om sig själv där, och han har äntligen lyckats fått en tjej han tycker mkt om. Var roligt att se dem på karnevalen faktiskt :)
Vad ska jag göra då, om ja nu vill de han menade men inte vet hur man gör?
Ber därför om eran hjälp, ni som läser. Hur gör man för att bli tsm med någon som gillar?
(om man bortser att personen nu är livrädd för allt som har med den närheten o göra)
Är bara nyfiken för hur man gör..

Let me feel, I don't care if I break down
let me fall, even if I hit the ground
If I cry a little, die a little
atleast I know I lived, Just a little
1 Kommentarer
Carolina

Sv: Tack så mycket :)

2008-08-05 @ 09:12:56
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: