Besök från Uppsala idag

2008-12-20 - 11:56:16 / Cissi möter världen
Idag kommer mina två kusiner ner och min morbror och hans fru ner från Uppsala
Ska blir mycket trevligt och så ska vi fika och byta julisar och dom får se lägenheten för första gången
Riktigt mys. Så kommer mamma förbi och förhoppningsvis Emilia med =)
Ska bli trevligt.
Så nu ska jag damsuga, torka golven och damma av lite. Eller ja damsuger gör reddan älsklingen.
Och så. Men ska bli mys. Hörs senare ikväll.


Allt kommer bli bra i mitt huvud en dag, gäller bara att hitta den dagen
1 Kommentarer
Ludmilla

Allt kommer aldrig att bli bra... det är en del av livet att det alltid finns saker som är mer eller mindre jobbiga. Om man tror att allt kommer att bli perfekt en dag tror jag att man snärjer in sig i något omöjligt.



Det gäller att leva här och nu och försöka njuta av det man har nu. Det är det som ÄR livet!



stor kram!

2008-12-21 @ 09:55:17
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: