Förlåt

2008-12-18 - 10:17:07 / Just don't
Jag vet att du inte alltid läser här, och jag vet ännu mer hur du inte vill att ja skriver här
Men tänker inte nämna namn eller fakta så ingen vet vem det är jag skriver till.
men vill att du läser klar, vill att du ser vad ja tänker och att det inte är så jäkla lätt..
Jag gör så gott jag kan, jag förösker hela tiden för att allt ska gå bra.
Vill lägga all energi på det vi gör, men jag kan tyvärr inte det.
Den energi jag har lägger jag just nu på att försöka hålla mig ovanför ytan
Att fortsätta andas, att inte tänka på saker som gör att jag får dumma tankar
Försöker att vara så mycket och vara på alla platser samtidigt även om det enda jag känner
för är att begrava mig lång ner under ytan. Jag är inte lika stark som du är,
har inte de förutsättningar som du har.
Men det är inte de att det är synd om mig, för det är det inte.
men vill att du ska veta att jag försöker.
Förlåt för att jag inte är den jag var en gång i tiden när allt började.
Förlåt.





Who made me what I am
and who the hell am I?
2 Kommentarer
Anonym

Alanya. (:

2008-12-18 @ 21:31:04
Therese

Alanya. :P

2008-12-18 @ 21:36:27
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: