Sitter o funderar

2008-12-16 - 09:44:04 / Cissi möter världen
Sitter och har historia, måste verkligen skriva klart mitt arbete men lycaks aldrig
finna ro till att bara skriva. Tankarna har pratat med mig hela morgonen,
börjar känna  mig trött i huvudet och känns som om ja inte riktigt är med i leken.
Vet att ja vandrar mellan bra och dåliga dagar, har haft så många bra dagar nu
att ja nästan blir förvånad över att ja inte mår så bra i tankarna idag.
Konstigt tycker jag, känner mig som en psykiskt sjuk men vet att ja inte är de.
Eller vet vet ja inte men har ju ingen sjukdom eller intyg att ja är sjuk.
Så är frisk med alldelles för mycket tankar.
vet egentligen inte ens vad tankarna handlar om, eller jo det gör jag.
Någon dag ska ja skriva rakt ut vad dom säger så ska ni få se, det är inte alltid så jäkla lätt..
Usch vad ja inte tycker om att allt bara känns i huvudet hela tiden..
Tankarna säger så dumma saker =(

Måste försöka koncentrera mig nu...
1 Kommentarer
Vänner som tänker p dej

Släpp fram det du inte törs släppa fram, då kommer du till insikt

2008-12-18 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: