Try try try

2008-12-08 - 23:58:48 / Orden från mig
Nu har jag bestämt mig. Nu ska jag göra det här. Ska gå ner de kilona och lite till. 10 kg till. Ska bort från min just nu äckliga kropp. Nu ska cissi en gång för alla bli snygg och het. Lagom till student och sommaren. En klyscha? Lite kanske. Men de har gått förut och ska funka igen. Så inget mer chips, godis, bakelser, läsk och grädde i maten. Nej nyttigt och mer träning. Ska lyckas! Nötter till helgen och loka det blir gott. Eller grönsaker och dipp:) det ska gå.... Snälla låt mig bli så som jag vill vara. Låt mig bli som i somras - något kg. Låt mig bli vacker igen. För just nu. Ärligt talat så mår jag illa av mig själv. Förlåt, vet att du tar illa upp. Men de kommer bli bra. Allt kommer bli bra så länge du och jag håller ihop. Du och jag<3
2 Kommentarer
Therese

Lycka till. (:

2008-12-09 @ 07:35:37
URL: http://thessiss.blogg.se/
Ludmilla

Vilken fin ny design du har!

Du är ju jättesnygg precis som du är Cissi!!!!

2008-12-11 @ 17:36:34
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: