Att hitta sig själv på en väg man inte trodde existerade

2008-07-06 - 01:08:36 / Cissi möter världen
Önskar bara att vissa saker hade blvit osagda, att vissa saker i mitt förflutna vore ogjorda. Slampa
Det känns som att alla vet vad som inte borde vetas om. Som människor ser igenom mig, trots de murar ja så tappert försöker bygga upp. Försöker så förtvivlat att hålla upp. Hora
Ni säger att ni inte trodde det här om mig, ska jag vara ärlig. jag visste inte att jag var kapabel till det heller.
Jag försöker stoppa in alla känslor i garderoben, i ett skrymsle i väggen. Vill bara bli av med dom
De hemska tankarna. Orkar inte tänka på allt som hände, den dagen.
Vill inte, det gör ont då. Gör ont som fan. Stoppar undan allting, dörren blir svårare att stänga för varje gång den
öppnas. Jag vet, det är snart inte värt de. Det kommer bli fullt, de kommer bryta sig loss. Känslorna kommer dra sig ut
Men nu klarar jag mig, så länge jag inte ser någon av dina kompisar. Som idag.
Fan var längesen som ja saknade dig så mkt som jag saknade dig idag.
Du skyddade mig alltid, tog hand om mig. Precis som en bror ska göra. Älskar dig brorsan<3
Some day we will meet again, on the other side. But till then Im gonna try to live some more. But its hard without you.

They say we share the same eyes, then why can't you see what I see?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: