Löning snart!

2008-09-24 - 16:02:06 / Cissi möter världen
Imorn blir Jackan min, fy fasen så kul :D Lääääängtar.
Imorn ska jag även köpa lite prylar till pojkens lägenhet som vi ska fixa till eller ja
han ska fixa till sin lägenhet och jag hjälper till för att ja älskar att pyssla med saker så.
hehe.. Tror även han ska få en liten seen inflyttningsblomma oxå.
Det ska bli grymt roligt, ska även laga mat. Blir kyckling á la Cissi med Aioli (om ja lär mig de idag vill säga) haha
Annars får de bli något annat till hehe. aja blir säkert as nice.

Just nu så stör jag mig så sjukt mkt på dig, du kräver så sjukt mkt av tiden och du klankar ner på oss när vi inte har tid men när vi vill göra något med dig har du aldrig tid och då ska alla helt plötsligt förstå det.
Jag fattar inte, är så jävla trött på allt det här. Varför kan vi inte bara vara som vänner är och inte som en levande bankomat som du använder oss till nu. Jag orkar inte mer av det här, är trött och sliten och jävligt trött på allt med de.
Så just nu tänker ja vara lay back, eller ja. De suger lite att du åker iväg 5 veckor för kommer bli knäppt när du är tillbaka om vi inte snackar nu, eller så är de just det här breaket vi behöver. jag vet inte om ja ska vara ärlig

We move, we breath, we stop
We trust, we love, we try
Different places for friends in need
Hiding spots were we beg and pleed
               //Cissi
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: