Nyköping idag då

2009-08-12 - 10:37:40 / Cissi möter världen
Idag blir det en sväng in till nyköping för att träffa Carro och lite senare sen Madde.
Var längesen jag träffade caroo så ska bli riktigt mysigt faktiskt :)
Sitter och lyssnar på Veronica Maggio, 17år. Har inte riktigt fallit för henne än men den här låten tycker jag riktigt mycket om, får mig att tänka på hur desperat man var som ung. Att få synas och passa in,
allt man gjorde för att f¨å andra människor att se än, och allt man gjorde för att behaga andra människor.
Är himla glad över att jag träffat min man, för han har verkligen lärt mig att man är den man är och gillar inte någon de, nej men fine då gillar dom det inte. Man ska inte hålla på och ändra sig hela tiden för andra människor.
Och det tycker jag är klokt. min man är riktigt klok. <3

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen, ska ha min nya blommiga kjol och något linne till, det blir nice :)
Vad har ni på er idag?
1 Kommentarer
Madde

jag tycker att din blommiga kjol var jättesöt, förtjänar att bli upplagd på bloggen:)

2009-08-12 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: