Riktigt trött

2009-08-16 - 17:54:23 / Allmänt
Förstår inte vad det är med mig, fryser en massor, kissar en massor
och är konstant hungrig. Känns nästan som om jag vore gravid, dock är jag ju inte de men
känns som symptomen är dem samma. Snart börjar högskolan för min del och börjar känna mig nervös
börjar inte förän den 31 augusti men känns ändå snart. Hoppas jag får kontakt med några som man kan börja umgås med. Tackar gudarna för att jag har Madde denna sommar annars hade ju detta varit döden utan andreas och Madde.
Man märker ju direkt vilka som vill hålla kontakten. Har i princip umgåtts med Carro och Madde hela sommaren
och de känns ju lite synd att man tappar kontakten med dom man kännt längst.
Upptäckte oxå att nästan halva enskilda flyttar till Linköping, haha, lite roligt att se att varanda kotte på Facebook skriver om Linköping :)
Själv blir jag kvar i min hemstad =)
2 Kommentarer
Malin

Vad är det du ska läsa vid högskolan? Och klart du hittar nya vänner där, de två första veckorna på ett program är hur roliga som helst :) och man lär verkligen känna folk.

2009-08-16 @ 20:53:33
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Eva lena

kissnödig är du i slutet av graviditeten då barnet har fixerat sig och ligger och trycker på blåsan.

Ett säkert tecken i början på graviditeten är att det spänner i brösten.

Att du är hungrig och fryser beror förmodligen på att du behöver mer bränsle eftersom du har börjat träna efter ett uppehåll.

2009-08-17 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: