Hemma

2009-12-18 - 10:29:59 / Cissi möter världen
Har nu varit hemma ett tag men är som vanligt dålig på updates.
Jobbade kväll igår i snöstormen, inte alltför jätte mysigt men funkade och kände att jag gjorde nytta!
Har fått en massa tiden över julhelgen så ska bli riktigt skönt med lite extra pengar i fickan.
Aldrig fel precis efter jul då man lägger varenda krona på paket. Eller iallafall jag för jag älskar att köpa julisar! ;p
Igår landade min faster och kusin på svensk mark (dom är från canada annars) och ska vara här i 2 veckor, så ska ringa dom efter min körlektion och se hur dem mår och om dom vill ses!

Påtal om min körlektion, hur rolig kommer inte den att bli med all jäkla nö och halka? haha
Tackar gudarna att det inte är stormigt ute idag.
Men en halvemter snö kom det iallafall och nu har plogarna hunnit med att soppa undan en del oxå.
Skönt, plogbilarna och förarna är de vi ska vara tacksamma mot dessa tider!
2 Kommentarer
MoMo

Du får ju x-tra halkkörning jue!

2009-12-18 @ 16:55:25
Anonym

Varför uppdaterar du inte? Du skriver så bra och personligt!Jag älskar dina texter!

Kram på dig!

2009-12-20 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: