Pluggar

2009-12-29 - 15:06:22 / Cissi möter världen
Jag försöker plugga så gott det går, har nästan pluggat nu i 4 timmar,
men har lite avbrott då och då för att få in lite ny energi och för att ja inte kan sitta ner alltför länge på just
den stolen vi har i köket. Får så sablans ont då.
Data stolen går lite bättre för har kuddar upp bullade bakom mig hehe.
Är verkligen riktigt roligt det jag läser om i skolan, (anatomi)
men det är sjukt jäkla svårt. Retiklar, osmos osv..
här är en fråga jag ska kunna svara på, . Förklara vad undertrycket i ”pleurahålan” har för betydelse för andningen och återcirkulationen till hjärtat.
Så lätta saker läser man om när man ska bli sjuksköterska, är säkert lätt när man kan de dock. :)

Ush jag är inte på humör för mycket just nu, känns som man blir fetare o fulare för var dag som går för att ja inte tränat eller gått ut och gått på länge, + all jäkla julmat.
Efter min födelsedag på söndag så blir de lite ändring. Då har säkert ländryggen läkt (säger vi) och ja kan börja träna igen. Toppen! Ska försöka dra ut sambon på en kvälls promenad idag, för det kan väl inte skada?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: