Vätskebalansen

2009-12-21 - 07:46:04 / Mellan himmel o jord
Idag är det föreläsningen igen, och jag nästan längtar lite efter skolan!
Blir lite vätskebalans och natrium och kalium balansen kan jag tänka mig. haha
Dom där jonerna dyker alltid upp vare sig man vill eller inte.

Gårdagens text är bara ett uns sinnesförvirrig och textförvridning i skallen
som dök upp igår kväll, så ingenting att tänka omkring eller tänka över.
Och Momo: Jag mår bra, det är ju snart jul!

har föreläsning fram till klockan 14 sen blir de lite julklapps shopping
och ett par vinterskor (tror jag) till mig själv.
ikväll ska vi köpa julgran som vi ska klä och koka knäck.
imorn bitti jobbar jag förmiddag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: