röra på fläsket minsann

2009-02-20 - 12:32:10 / Cissi möter världen
Blir så trött på alla super skinny girls som skriver om hur "mkt" dom äter när det inte syns nån skillnad på dom.
Aja dom får väl tycka det är jobbigt att äta sina två ostmackor och glas oboy om dom nu tycker
det är jobbigt att klaga på det vill säga.
Idag ska jag iallafall röra på fläsket och gå ner och träna lite, super skönt. Imorn blir de spinning oxå.
Det ser ja framemot. Då har jag varit duktig med mina 4 träningspass denna vecka
och näste vecka kanske kosten löser sig oxå. Svårt att hålla kosten som mensmonstret nr1 och man är idiot hungrig hela tiden och äter choklad bit så fort man får chansen till det. Aja. Nej nu får de vara nog.
Egypten den 18 maj, då ska det synas skillnad och speciellt till studenten 09.
Japp känns skönt att säga det, studenten 2009 där är jag!
Inte långt kvar tills man skriker sig hes på statshustrappan "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!" Längtar!
1 Kommentarer
tess

Hej tjejen! har du kollat med peter när han tänkt ha sin fest? så du kan vara med på den? är det du och andreas som ska iväg eller?

2009-02-20 @ 20:37:30
URL: http://tessgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: