träning idag

2009-02-16 - 09:46:53 / Mellan himmel o jord
Började morgonen med risifrutti, ett litet glas nyponsoppa och 1 mörk macka med ost.
Frukosten är viktig för mig så försker käka ganska mkt då. Borde väl ha gjort havregrynsgröt
men orkade inte. haha.
Snart ska jag o Lea iväg och träna lite, mycket skönt och välbehövligt.
Kom aldrig iväg igår då ja var hemma sent och var så himla trött.
Ville dessutom kolla till andreas då han legat sjuk nu i magsjuka. Äckligt är de
Men jag har klarat mig än så länge och hoppas det fortsätter så, är inte sugen på att spy
haha.
Var på middag hos min mor igår och det var trevligt. Ska sätta mig o plugga lite samhäll senare om jag orkar
så nu måste ja börja sätta lite fart.
Puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: