Inte ett inlägg på en hel helg.

2009-07-20 - 11:39:20 / Cissi möter världen
Skrev ingenting på hela helgen, jobbade hela helgen så var nog inte så konstigt.
Har börjat spela lite wow igen haha.. men med en ny character för var så trött på den andra :P
Lite övertalning dock från älsko men tror i slutändan jag övertala honom haha.
Jobbade lördag kväll och söndag förmiddag och nu kväll igen. Segt pass idag mellan 12.30 och 21.
8 timmar och 30 minuter, härligt! haha. Imorn är jag ledig!
Ska kanske till badhuset med Carro o bada lite och simma lite, får se om jag orkar. Är svin trött så skulle behöva
en dag att bara sova. Jobbar sen ons-tors-fre-sön-mån-tis-ons-tors-lör sen semester!
Ska semestra hemma hos min svärmor, eller ja deras hus iallafall dom är på semster :)
Ska bli skönt, bubbla i poolen och  ligga på soldäck och steeka niice! Om det är bra väder.

Nej nu ska ja väl göra mig i ordning de sista o cykla iväg sen då, usch.. aja är ju positvt sett hemma
om 10 timmar igen och det är ju ingenting.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: