Dagens outfit med lite dagens

2009-06-29 - 10:37:10 / Cissi möter världen
Ännu en ny dag, har fortfarande ont i ryggen av att jag brände mig i solen på Femöre
men nu har min bruna färg kommit fram igen o ja är inte röd det är skönt!
Har bestämt hur jag ska göra nu med en sak, men kan inte skriva det här än förän jag pratat med min chef o så.
Känner att jag måste ändra situationen annars kommer det inte gå framåt.
Idag jobbar jag 14.30-21 på hemtjänsten alltid lika intressant och kul. Idag är min sista inskolningsdag
så från och med idag får ja dela medicin och ögondroppar o lite annat. På fredag har jag min riktiga ensamma jobb dag
utan någon som följer med mig det ska bli grymt kul! Hoppas bara att ja får en bra rad så ja inte får de
svåraste sakerna första dagen. Som att ha larmtelefonen ex. men men.
Detta kommer bli grymt! Andreas min lilla sambo har fått en fast anställning nu oxå och det är grymt
roligt för nu kan vi äntligen fixa allt vi vill fixa med lägenheten, bil o sånt!
Har varit duktig med mat och så och rört på mig en hel del. Cyklat hela helgen till o från femöre vilket blir en bit
och sen tog vi en promenad igår. Dock blev det glass o mini snickers igår. haha
Men på onsdag ska ja börja vara duktig dock tillåter jag fortfarande glass för det hör sommaren till!

Dagens outfit fick bli denna.


Ett par ljusa crockerjeans med ett sött aprikosrosa linne sen solbrillor,
burberry väska och ett par svarta ballerina från Kreta!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: