Det finns idioter till allt nuförtiden

2009-03-16 - 17:47:16 / Just don't
Gaah, är så sne. Ni kommer säkert inte förstå någonting och de är inte meningen heller
måste bara skriva av mig så ja inte går runt o är sne fast ja inte ska.
Borde faktiskt inte ens bry mig, men bryr mig enbart för att hur man än vänder och vrider på det
kommer den där idioten alltid vara i närheten så länge man bor i närheten.
O de är enormt störigt.
Okey, ja gillar den personen inte ett dugg och bryr mig inte ett dugg vem personen umgås med eller inte, O ja ja har läst personens blogg de är sant men bara för att den personen började kolla in mina bilder på ett ställe.
Så neej bara för att ja är hatiskt mot den personen betyder inte de att ja skulle bete mig som en tönt o skriva några fåniga kommentarer i personens blogg. Ja skulle fan aldrig sjunka till den nivån.
Har kommenterat förut men de var 1 gång när personen i fråga skrev en oärlig sak som inte stämde. O då blev ja sne.
Men inte lika sne som nu, för nu är ja anklagad för något ja inte har med att göra.
Så back off!
Har nog med skit att lösa i min hjärna så behöver inte bry mig om någon annans skit.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: