Lite hipp som happ

2009-03-25 - 17:45:06 / Träning och kost
Frukost: 2 fullkornsbröd med lätta och ost 1 glas mjölk
Lunch:
!,5 dl dinkel pasta, ½ dl tonfisk 1 GI-bröd 1kanelbulle
Middag: 1 ost och skink paj från dafgård + sockerkaka med smak av pepparkaka
Träning: 60 min spinning, 20 min promenad

Säga om dagens mat är ingen höjdare, bra enda fram till lunch. Kanelbullen var istället för våfflan men resten blev som det blev. Fikade med Andreas super söta farmor idag så bliev som det blev :) Inte är man otacksam om det bjuds på fika!
Snart dags för 60 min spinning, veckans första träning. Pepp!
Har även beställt min student klänning (förhoppningsvis) från Asos så får se när den dyker upp :)
1 Kommentarer
Malin

Kanonbra med minus dina två första veckor!! Fortsätt så så kommer detta gå vägen ska du se! Riktigt duktig är du ju.

2009-03-26 @ 14:37:01
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: