Uppsala

2009-03-11 - 20:07:17 / Cissi möter världen
Uppsala är verkligen en stad jag tycker om, den är mysig och känns på något sätt inte som en storstad.
Önskar jag kunde flytta redan nu, dra med Andreas och bara flytta vidare. Ge sig iväg och inte bry sig.
Vara orörda från världen, inte ses till, inte höras av.
Hamnat i depp just för kvällen vet inte varför, kändes så enkelt att bara plugga och inte bry sig om en vardag men vill inte plugga, orkar inte ens tänka utan att bli trött. Nej ja vill inte plugga vidare just nu.
Vill leva mitt familje liv med andreas och slippe resten. Är inte redo för skolan igen.
Tror socionom programmet lockade mig mest då ja vill jobba med barn och ungdomar i utsatta lägen och sen vill ja nå ungdomar på de ställena där ja upplevt att psykiatrin brister. Likt BUP och kuratorer i skolor.
Det som lockade med psykologprogrammet var att vara inriktad på KBT - kognitiv beteende terapi.
Gillar denna terapi form och vill lära mig mer om den. Enda som haft verkan på mig oxå.

Dagens mat och träning:

Frukost: 1/2 majsbulle med smör och 1 glas juice
Lunch: Drick youghurt, i majsbulle med smör, 1,5dl fruktsallad
Middag: Mackaroner och köttfärsås
Träning: Ingen alls då jag har 38,2 i feber och inte mår så bra, men däremot säkert uppe emot en 8 km promenerandes i Uppsala :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: