Feber, du är inte välkommen!

2010-02-01 - 10:44:29 / Cissi möter världen
Tyckte det varit konstigt när jag sovit med byxor, tröja och dubbla täcken att jag inte var sjuk
men tänkte bara att lägenheten måste vara förbaskat kall..
Men imorse var jag inte alls på G, mådde illa, kroppen gjorde ont och jag var nära att kräkas..
Kollade tempen.. Inte mkt 38grader men räcker när man har en grund temp på 35..
Usch, jag har verkligen inte tid med det här, jag skulle ju jobba idag och vet hur stressat dom har
och sen går jag och bli sjuk.. suck =(
Men men. jag kan inte bestämma min egen kropp så pass. Däremot har väl kroppen sagt ifrån nu från all stress, den skrek väl på mig nu att tagga ner... Det ska jag någon dag..

Mår illa.. =(

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: