Äter Kiwi och dricker mjölk

2010-03-18 - 10:52:47 / Cissi möter världen
Ska snart ta mig i kragen för en promenad, känns inte som om jag visat mig utanför dörren på länge.
haha.
Äter kiwi och dricker mjölk, samt en macka med ost och gurka på.
Nyttigt delvis, onyttigt delvis. Men men.. Fett var ju bra det med tydligen.
aja..

Ska snart sätta ut min lilla WoW gubbe på blocket oxå, eftersom ja tröttnat på att spela,
kommer förhoppningsivs få bortåt en 1500 för henne. Hon är sjukt bra gearad och med massa acheivments
men dessvärre en DK som alla redan har en.. aja för alla ni som inte förstår så börja inte spela det, det är bara slöseri med tid. Även om man lär känna mkt folk så är det slöseri med tid.

Ska sätta mig in i socialstyrelsens lagar och hälso-sjukvårdslag nu, elöler ja snart efter promenaden!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: