It's a cold and broken hallelujah

2010-03-17 - 21:49:06 / Mellan himmel o jord
I'm falling apart
I'm barely breathing
With a broken heart
That's still beating
In the pain
There is healing
In your name
I find meaning
So I'm holding on (I'm holdin on)(I'm holdin on)
I'm barely holding on to you



Sitter och borde plugga men mina tankar är inte där dom borde
säg mig när dom senaste var de.
Spelar nästan ingen vilken situation jag är i för jag kan inte koncentrera mig
tänker på allt annat. Tänker på dig, nej jag tänker på ingenting. Jag tänker på mig
nej jag tänker på förändring. Jag tänker på världen, nej jag tänker bara på dig.
Nej jag tänker nog på allt och ingenting...

You've got a heart on fire,
it's bursting with desires.
You've got a heart filled with passion.
Will you let it burn for hate or compassion.


Önskar att någon från början hade sagt:
Att livet skulle vara komplicerat
att kärleken är underbar men svår
att sex är ett spel av lustar och begär
att rosor är fina men har taggar
att skolan är tillför att studera och funka
att vänner kan vara änglar
att andra vänner kan vända dig ryggen
att familjen kommer alltid vara familjen hur mkt elände man går igenom
att det är bara du själv som kan ändra ditt liv
att bara du står ansvar för det du gör och ingen annan
att du är ensam när du förändras, att du är ensam på ditt mål
att ditt minne blir sämre
att du gråter minst en gång i veckan.
att du tänker ständigt på någon person
att livet är komplicerat.
Önskar att någon berättat det här för mig.
Då hade jag sluppit alla överraskingar!

And who's to say it's wrong
And who's to say that it's not right
Where we should be for now

Du skrattar, skrattar som aldrig förr. Kan du inte skratta med mig?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: