Sovmorgon och jobb idag

2010-03-08 - 12:35:54 / Mellan himmel o jord
Tog sovmorgon imorse, duktig sköönt!
Ätit en god frukost med fil och keloggs all bran eller vad dom heter :)
Ska nu göra mig i ordning och gå en lång promenad och sen köpa frukt på vägen hem.

Praktiken går riktigt bra, trivs otroligt bra på min avdelning.
Berättar mer någon dag, är på en två delad avdelning hälften är gastro patienter och hälften
är urologi, och för er som blev lika förvirrade som jag första gången handlar det om mage-tarm = gastro och urologi är urinvägarna. Låter kanske äckligt eftersom mycket handlar om just avföring och urin men är inte farligt eller äckligt alls. Är sjukt intressant faktiskt!

Nu ska jag ut och röra på mig, ska gå låååångt i solens sken och inget ska stoppa den glädje jag känner just nu! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: