Ny dag och jag är vaken!

2011-04-12 - 05:47:53 / Cissi möter världen
Ganska ovärt att dricka två koppar kaffe igår kväll, väl behövligt då men resulterade  i lite halv svårt att sova inatt. Men tror ja somnade runt 00, för att sen vakna vid 04.30 av att jag var akut kissnödig,
men låg och drog mig i sängen till 05.15 så funkade det med.
Nu har jag lite mjölk och ett ägg och en mörk skiva bröd med philadelphia och gurka i magen!
Så nu är jag nästan redo för vad som helst, eller ja kaffet vill jag ha men det får bli på praktiken.

Veckans planer med schema har jag fortfarande inte fått in än, bilden har strulat lite men det kommer!
Ska kika på de nu innan ja sticker så det kanske hinner bli en kalender för veckan.
Ha de gött så länge!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: