Viljan att vilja vara någon man inte är

2011-04-24 - 19:44:52 / Just don't
Jag vet att jag inte kan vara kvar här, jag vet att jag måste vidare.
Finns inget så som väntans tider, men vad väntar jag på?
Varför ska jag vänta på någon som inte ens ser mig?

Just nu vill jag ha hårt mot hårt, jag vill träffa någon för att glömma den jag älskar
Jag vill se någon annan för att inte se mannen jag trodde jag skulle spendera mitt liv med.
Jag vill inte träffa någon för att det ska bli bra, jag vill träffa någon för det självdestruktiva.

Jag vill
träffa någon för att kunna göra dig "nöjd" och säga att jag träffat någon, antar att det
blir lättare för dig då att säga att du har en ny, vilket jag mer och mer börjar känna mig säker på att du har.


Jag vill vara någon jag inte är för att du ska säga som det är.
Men jag står på mina egna ben, leker med vem fan jag vill och gör vad fan jag vill
precis som du och det ingen vet behöver ingen heller veta.
Singel och fri och jävligt ensam.. Jag säger upp vänskapen med mitt singelliv för jag vill vara med A.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: