It's not strange, It's simply amazing

2011-12-28 - 00:36:52 / Orden från mig
Ni vet den där känslan, när allt känns så bra?
Den där känslan alla skriver låtar om.
Om den lyckliga kärleken, om den vackra flickan eller den perfekta mannen.
Jag tror jag är där nu. I den känslan. I den sången dem spelar på radion.
Melodin tycks formas runt mitt hjärta, likt en hypnos jag vill förloras inuti
Kan ligga på soffan, tätt omslingrad och bara känna mig totalt tillfreds med allt.
Som om bitarna fallit på plats och som om den där ångestbubblan bara försvinner iväg.
Ingen oro, ingen konstlad glädje eller misstankar om något
Utan bara ren äkta kärlek.
Känslan det skrivs låtar om, känslan av kärlek och att det inte finns några hinder.
Den känslan bor hos mig nu.
Känslan av kärlek.
1 Kommentarer
maria

Va fint skrivet. låter underbart. är så glad för dig! <3 :-)

2011-12-28 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: