Psykbryt var posetivt!

2011-02-27 - 13:40:21 / Cissi möter världen
Det är bättre idag, antar att ilska behöver komma ut ibland.
Och det gjorde den.
Gjorde en psykologisk egen mall och skrev efter den.. En för mina negativa känslor och en för mina posetiva känslor. Jag mådde bättre efteråt och förstod varför jag kände som jag gjorde. Det var inte så farligt.
Känner mig stolt! Testa någon gång när ni mår dåligt, eller mår bra eller om det är en relation mellan dig och någon som behöver tydliggöras.
Tänker inte visa mitt resultat men så här skrev jag iallafall..

Jag känner mig:

För att:

Det känns mera när:

Det får mig att bli:

Jag skulle vilja att:

För att:

Det skulle få mig att känna mig:


1 Kommentarer
sarase

Okej va bara då ska jag fortsätta med det =)



det e alltid bra att skriva av sig när man mått dåligt! brukar jag också göra, det hjälper =)

2011-02-27 @ 17:58:46
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: