All I know, is All I see

2011-01-31 - 20:00:36 / Träning och kost

Is this me? Is this the real me?

Vart det inget mer än såhär, fanns det inget mer än såhär?
Var jag bara en sån liten del av världen, var jag bara en liten droppe i ett hav någonstans.
Har aldrig känt mig liten, har alltid varit den stora duktiga flickan.
Nu känner jag mig liten, nedtrampad och i skym undan.

Inga broar byggs på en dag, inga hus kommer färdig monterade.
Antar att inga perfekta kroppar kommer på beställning heller..
Längesen jag kände mig så äcklad av mig själv, så otroligt stor.
Står på vågen och siffran stannar på samma sak som det gjort nu i flera veckor.
Inte rört sig ett hg på nästan 3 veckor. Borde vara glad att den inte rör sig uppåt
men känns som om allt är förjäves. Jag vet att det är en process, är glad för mina minskade 8cm i midjan och för  mina 6kg nedåt på vågen. Men vill bara ner lite till, vill bli stolt.

1 Kommentarer
A Meths

Håll ut, och som du skrev till mig, vad är den "perfekta" kroppen? finns den? är det möjligt? eller är det kanske så att du redan har den utan att förstå det?



2011-01-31 @ 22:15:57
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: