Jag vet inte vad som är värst, att känna s...

2011-01-11 - 21:01:31 /

Jag vet inte vad som är värst, att känna sig äcklad av att jag äter mat eller att känna sig tjock för att jag bara har sprungit/powerwalkat 40min.. Jag har knappt ätit fel mat idag bara 1 klunk med fruktsoda för att jag trodde ja skulle tuppa av, så tog snabba socker där.. Jag har pluggat nästan 18 timmar på 2dar, gymmade igår och ändå kommer värdelös monstret till mig.. "du vet väl om att du är värdelös, ditt jävla svin" jag vet att det inte är sant men det ekar i mig så fort jag äter.. Eller sitter still eller varvar ner.. Farlig balansgång...

1 Kommentarer
Joel Lindblad

oj bor du i hus nu :O

2011-01-12 @ 13:57:23
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: