Hej och Hå!

2011-01-12 - 14:06:33 / Cissi möter världen
Jag förstår mig seriöst inte på våran skola eller denna kurs om jag ska vara ärlig.
Det är en 4 veckors kurs som handlar om Farmakoterapi (hur läkemedel beter sig och vad för läkemedel som passar till vissa sjukdomar/symtom osv)
Vi fick massor av material som vi skulle förbereda oss på till ett seminarie, så kallade patientfall som var enorma. Tar minst 4 timmar att göra klart dem, sen får jag höra att seminariet inte är obligatoriskt och att man inte ens behöver vara där. varför skulle jag sitta då och förbereda mig för något som inte är obligatoriskt när jag man har tenta om 1 vecka? GLÖM DET säger jag bara.

Min hals har för övrigt svullnad igen, har ett hål stort som en mandel ungefär ner till halsen. Skönt eller inte!
Nu ska jag laga lite lunch för att sen fortsätta med tenta pluggandet.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: