Some of us do matter

2011-07-08 - 18:55:29 / Mellan himmel o jord
Sitter med en öppnad Baccardi breezer watermelon på bordet,
färg i håret och ett riktigt gött humör!
Inget ska få stoppa mig längre, jag är så sjukt fri!
Rider på vågen av mitt braiga humör, man vet aldrig när det planar igen.

Köpte hem en flaska rödvin Lindermans Merlot, ett rödvin A lärde mig att dricka.
Inte så besk smak som jag tycker andra rödvin har.
Men var ändå sugen på mitt vita vin mera idag, men upptäckte att jag inte äger en flasköppnare :(
Så får vänta med vin tills jag går till Ica och köper en.
Förra veckan var det Osthyvel, många små saker jag glömt bort. Aja. Allt blir väl fullt i skåpen så småning om.

Tänkte laga lite lax med god sallad, så borde sätta fart om jag ska nå hamnen i tid ikväll! :)







You gave it all but I want more....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: