I Dare You To Move

2011-07-17 - 22:13:10 / Mellan himmel o jord
Upptäckt att saker och ting blir inte det samma när det inte är okej.
En sak jag kan älska att göra med någon jag är trygg med,
blir inte samma sak när man känner sig nervös/osäker och inte helt vill.

Det handlar egentligen inte om vilja, för viljan hade jag.
Handlar nog mer om hur jag reagerade efteråt, under tiden.
Jag var helt enkelt återigen inte beredd på känslan.
Det har hänt så en del.
Hände så bara för någon minut sen när jag insåg hur mkt mer än en vän du är.
Kalla dig min lärare, mentor, vän eller andra ord. Men någonstans i mig är du mycket mer än så.
Jag är ärlig. För ärlig. Du vet bara inte om det ännu.

I sleep and I dream of the person I might have been
then I'll be free again
And I speak like someone who's been to the highest peaks
and back again
And I swear that my grass is greener than anyone's
'til I believe again
Then I wake and the dream fades away and I face the day
and I realize that there's got to be some hero in me
/J. Gaines
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: