We were the special two...

2011-07-18 - 23:32:27 / Orden från mig
Ibland gör saker ondare än man tror.
Såg en bild. Du skrattar och ler ihop med henne och alla andra underbara.
Är glad att du är lycklig, det är jag. Du förtjänar lycka.
Men det gör ont. Önskar att du hade vart lycklig med mig.

No one's gonna love you more than I do...



Jag ska lära mig att sluta älska dig,
jag ska lära mig att inte tycka om dig, inte alls.
Jag har accepterat dig, det du gör, har gjort.
Nu ska jag bara förlåta dig, bli förlåten.
Punkt.
2 Kommentarer
A Meths

just nu känns det som om ödet styr allt, som om allt fås sin sista chans, Trubbel i paradiset kan man säga, fogarna brister lite, inom mig, jag mår inte jätte bara idag, eller under den senaste tiden, så allt känns sårbart...

2011-07-19 @ 00:25:53
URL: http://meths.blogg.se/
m y y s a n ♥

sv. tusen tack! :) finns att köpa på monki!

2011-07-19 @ 18:33:29
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: