Inuti är du fjäderlätt och vit

2011-05-30 - 18:47:41 / Mellan himmel o jord
Just nu skriver jag ungefär lika mycket i bloggen som på min hemtenta,
och ungefär lika mycket tid spenderar jag med att kika på facebook.
Jag kikar inte på vem som helst, nej då vore det väl okej?
Men nu sitter jag och uppdaterar samma sida säkert 15ggr på en dag,
då kan man väl kalla det för obsessed eller rent av stört.
Och sen att jag erkänner det gör det väl inte snyggare? ;)

Men men.
I högtalarna går just nu Ryan Adams - Sweet Illusions och tycker att det känns jäkligt bra.
Känner mig faktiskt på ett riktigt bra humör även om mina tankar är lika splittrade som
ett fyverkeri på nyårsafton.
Skulle vilja skriva ett helt inlägg med bara frågor, bara funderingar som egentligen ingen kan svara på
men mest bara för att få ut frågorna. Få ha sagt/skrivit dom högt.
Vi får se om kvällen kan erbjuda ett sådan inlägg.

Solen skiner fortfarande här i lilla staden, och snart vankas det min första promenad på säkert 3veckor,
för det är precis så länge som jag varit sjuk. Så jag längtar efter sällskap och längtar efter naturen.
Och ännu mer längtar jag efter härliga svettdroppar i pannan, längs ryggen och få känna sig stolt över träningen.
Upptäckte att jag gått ner ca 2,5kg till på mina sjukveckor, tur är väl de jag som hade ångest över att jag inte fick röra på mig och skulle äta upp mig.

All in baby,
Don't hold nothing back.
Wanna take control,
Nothing wrong with that.
Say you liking how I feel,
Ain't gotta tell me that.
Just put your skin baby on my skin.


1 Kommentarer
Linda

sv: Åh tack så mycket :) mysig blogg!

2011-05-30 @ 20:17:45
URL: http://lndf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: