What Are You Willing To Lose

2011-05-19 - 07:50:10 / Mellan himmel o jord
Jag förstår inte vad den här inneboende tröttheten gör i hos mig,
är så himla trött hur mkt jag än sover. Riktigt jobbigt.
Har fått i mig en smörgås med skinka och gurka på, samt lite hallon/blåbär smoothie.
Måste ringa vårdcentralen idag igen, är jag inte stammis på sjukhuset för att jag jobbar där
så är jag uppenbarligen en återkommande patient. Fan brukar ju aldrig bli dålig.
Men men. Bara ta tjuren vid hornen och ringa again...

Sitter och försöker knäpa ihop seminarieuppgiften men inser att jag inte kommer någon vart,
så gör istället en halv recenssion av artiklen jag ska ha och sen går oförberedd dit och hoppas på det bästa.
Kan inte alltid ligga på top som sagt!
Senare idag kommer bild på min nya hårfärg! :)
1 Kommentarer
Isabella ♥

fin bild

2011-05-21 @ 09:17:50
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: