Have I held out for something, that is never gonna happen

2011-11-13 - 12:21:34 / Cissi möter världen
Tvingade mig upp ur sängen något tidigare idag,
spenderade halva natten att kika på Game of Thrones som alla pratat så mycket om.
Har inte sett så mycket ännu men gillar det jag ser, känns som en blandning av Spartacus/Rome möter Legend of the seeker och Sagan om ringen. Halv cosy sådär!

Dagen idag är jag fast bestluten ska handla om pediatrik, tenta på fredag nästa vecka och dags att få minnet att funka igen. Missade som sagt den tentan med 1 poäng. Lagom surt. Men så är det ibland.

Ikväll är det även final av true talent!
Hoppas på Dimitri eller Sofia. Grymma talanger på olika sätt.
Will be great!

PoK for now
1 Kommentarer
tessan

ojdå, så det händer också lite saker vid dig? visst är det lite scary ibland? ;)

men testa och säg sluta upp, gå här ifrån. Jag vill inte ha med er att göra något mer, för det brukar funka för mig i ett par månader, för sedan kommer det en "ny" för det bruka hända lite olika saker för varje "ande" ;)



idag ska jag fira pappa och sedan ska jag rensa lite uppe på vinden och slänga iväg allt som inte jag ska ha kvar till aktion ;)



allt bra annars?

2011-11-13 @ 12:47:57
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: