Off to the gym!

2011-11-29 - 09:58:30 / Träning och kost
Dags att dra till första gympasset på 3 veckor...
Lite ringrosting kanske.
Men detta ska gå bra.
Nu ska min kropp vara frisk, det har jag bestämt.


Drömde förövrigt att jag skadat foten, att den skulle amputeras.
Och mitt uppe i alltihopa ringer A och säger, det är lugnt dem är snälla på operation.
Det tror jag det när din brud jobbar där. Men aja..
Jag var mest förbannad av att jag inte skulle få träna och att jag var tvungen att spendera fler timmar på operation.
Vaknade rätt ilsken och kikade om foten satt kvar, och det gjorde den!
Så nu träna! :)
1 Kommentarer
tessan

inte så bra.. för mycket i skolan bara :/

händer det idag för dig? :)

2011-11-29 @ 11:56:29
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: