"Du är min tråkiga dagbok jag berättar vad jag gjort för idag"

2011-09-09 - 23:37:47 / Mellan himmel o jord
För att jag älskar min vackraste Carro..

Dagen bestod av:

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär/aprikos och 1 kopp te
Träning: 30min funwalk 20min gym axlar/armar
Psykologen 60min
Lunch med Carro, Marcela, Mickan och Gaia. Sallad med kyckling och fetaost.
Shopping: 3 set underkläder, smink.
Hem.
Affären för nötfärs och grönsaker.
Telefonsamtal med Carro
Laga mat. Ett misslyckat försök av Canolini.
Telefonsamtal med en annan underbar människa
Äta kallnad misslyckad canolini.
Telefonsamtal med Carro
Bubbelbad med 1 glas rödvin, tända ljus och musik.
Smsa med Carro.
Skrivkramp i handen efter att fått ett skrivflush.
Bloggande.
Rödvin.
Sova.
PoK.

I detalj vad min dag bestått av, inte mkt men lite gjort med några av de finaste människorna är bättre!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: