Forever isnt long enough

2011-09-10 - 13:08:53 / Allmänt
Sovit nästan 8 timmar i natt, riktigt skönt!
Nu har jag storstädat hela lägenheten, så doftar rent och gott!
Älskar känslan av ett rent och städat hem.
Har dock en lite alltför rolig kisse, hon gömmer sig lååång under sängen när damsugaren kommer fram,
gömmer sig där tills jag är klar med allt och då kommer hon ut och tar med sig nya damtussar jag inte nåt.
Suck. Tur att jag kan ta lite med handen då..

Solen skiner riktigt fint utanför, så funderar på en promenad för att lufta sig lite.
Däremot är min kropp riktigt trött idag, så blir en vilodag från träning, men imorn är det dags igen!
5 passet imorn för denna vecka. Det gillar jag :)
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: