I see you from a distance...

2011-09-12 - 18:38:17 / Cissi möter världen
Blev en sväng till gymmet, 60min gym och 30min funwalk
stod på dagens lista, och inte att glömma 20min powerwalk hem..
Har haft en über mysig dag med småsyskonen och pappa och alla.
Så skönt att komma ut och relaxa på landet ibland.

Känns dock som om dagens träning gjort föga nytta på allt jag ätit idag.
Suck...
1 bit smörgåstårta, peta dock bort nästan allt bröd, blir så slijmigt ändå..
1 bit princesstårta
Lite chips, lite godis..
1 äpple
och nu en skål grönsaks soppa..

Men jaa, imorn gör träningen mer nytta hoppas jag! Då blir de inge gottans för mig inte.
Men inte alla dar som "farmor" fyller 70år, så kände att rätten att fira var okej!
Nu hem till mamma som snällt fixat min tvätt!
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: